Your passion is love, mine is clothes.

  2011-05-10 / 23:44:28 / Allmänt. /
plus ett par svarta haremsbyxor (som jag har svarta/vita av!) , vart ju mest att man la pengar på mat.
men bild 1 - bikbok. bild 2- hm. bild 3- gina tricot.
jag älskar verkligen ginas spetstrosor, super sköna!
blev ju trots allt att man la mest pengar på mat, godis och shit på liseberg, men jag är nöjd med mina köp.
plus att jag fick ett par assnygga cheap monday innan jag åkte dit, och idag fick jag min skolavslutningsklänning, väldigt vacker enligt mig. nu ska jag se klart på ncis och sedan sova, har matte nationella imorgon kl.08.10 och 100 minuter framåt. så wish me luck, för jag kommer nog inte komma därifrån levande.
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious