gammal bild, men är den inte vacker.

  2011-09-24 / 15:11:58 / Allmänt. /
¨
ikväll kommer den brud och umgås med mig, länge sen vi gjorde något tsm på riktigt, vi ses mest bara för att vi fortfarande går på samma skola.
igår var begravning så klockan sex på morgonen for min familj emot hofors, aldrig roligt att missta en släkting men det var bäst för henne nu! vi lämnar det bakom oss och rullar vidare, kom hem och drog till en kompis , såg på film " music and lyrics" som är en av de bästa filmerna som gjorts.
och nu håller jag på att ta ner min stationära dator så jag får mer plats på rummet ska även ringa farmor och höra om hon vill köpa en garderob till mig sen ska jag väll fortsätta att städa tills jag ska ut och cykla iväg till maxi.
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious