I bet it sucks to be you right now.

  2011-09-25 / 13:15:05 / Allmänt. /

hade en jätte bra kväll igår med min lilla pingla, åkte till maxi och köpte svullshit, hem dansade loss till dålig musik , tog kort och spela in filmer.. spelade även "med andra ord" with my parents , dom vann.. inte så konstigt jag och ida skrattade ju oss igenom hela spelet. senare under kvällen såg vi på "the family tree" tror jag den hette, den var så konstig så den var rolig. alltså den hade typ inte ens en handling!
nu har min lilla pingla åkt hem efter ett besök i våran källare och den är läskig om nått! kolsvart , byggd som en laburint och har galler förråd.. låter inte så läskigt men tro mig den är det.
ska nu börja göra mig i ordning, ska nämligen träffa felicia på staden och sedan drar jag på herrmatch med henne! sedan blir det till att dra mig emot krokom för då har mitt damlag träningsmatch mot krokoms herrar. JIB JIB SUPER JIB!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious