Imorgon kommer jag inte kunna blogga mycket!

  2011-09-13 / 23:09:59 / Allmänt. /
tänkte dra igenom min dag snabbt ikväll, för måste dejta sängen tidigt ikväll.
- började med att springa till bussen på morgonen och sedan snubbla ut ur den vid sjukhuset.
- hade en svenska lektion och har fått ännu en skön lärare, denna gång är det mikael.
- lunch och sedan mentor tid, fick även en skoltröja , najs.
- mötte ida och malin , tog oss en tur till lugnviksskolan och hälsade på gamla lärare, usch vad jag saknar dom.
- gick hem, logga in på facebook -somna.
- lina kom på besök, käkade en massa godis.
- middag, for till krokom.
- förlorade med 5-6 men vi ägde ut dom ändå. puss på er tjejer.
nu ska jag ner och lägga mig, jag är så sjukt trött. ha en fin kväll. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious