jag är en usel bloggare!

  2011-09-08 / 22:29:39 / Allmänt. /
hejsan bloggen, här sitter en tjej som saknar sommaren lite för mycket!
har hänt massa bra nu, och jag är super glad, allt bara flyter på, roligt på skolan, rolig klass, roliga lärare- bra dagar, bra träningar , mycket innebandy vilket är grymt! var ju fjällvandringen , usch . sov inget alls , och när jag väl somnade så vaknade jag och fick panik, dagen efter vaknade jag och kunde nästan inte röra mig, sova på ett sittunderlägg, eller vad det heter. nä usch! haha, dock hade vi roligt!
- idag var en jätte rolig och bra dag, dock höll jag på att skratta ihjäl mig under en viss redovisning vi hade idag, vill inte ens berätta om det! käkade även en massa nutella, och nu har jag precis duschat, har haft innebandy as usual! hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious