jonna gundt!

  2011-09-04 / 10:15:39 / Allmänt. /
hejsan Jonna, tänkte bara säga att jag saknar dig så sjukt mycket!! men bara så du vet så har jag nog tid för dig i veckan! en fika efter skolan kanske?  hör av mig imorgon!

nu är jag vaken och klar , sista dagen i stockholm.
har haft 4 awesome dagar här, och önska att jag kunde stanna lite längre, är faktiskt inte så pepp på att åka 60 mil för att ta mig till östersund, men förhoppningsvis så kommer det gå snabbt!
Idag ska jag och angelica ta oss en liten sväng i täby centrum med lillan innan vi åker iväg till hundkappstävlingen, där mina hundar ska tävla! efter det blir det raka vägen hem till östersund så jag lär ju inte vara hemma först ikväll/inatt!
så jag kommer nog inte höra av mig först imorgon någongång. Ha det bra så länge. pussss


Jonna

Ja de låter jätte bra! glöm inte att höra av dig då älskling <3

2011-09-04 @ 10:59:18
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious