Cause if you got heart and soul, you can rock and roll.

  2010-12-08 / 20:56:34 / bilder. /
har inte kunnat skriva något idag för efter skolan gick jag och ida hem till sofie och fortsatte att plugga till vårt prov tills imorgon. haha, hade även väldigt roligt där, gillar att umgås med ida och sofie, dom får mig må bra. även om dom mobbade mig för att jag sög på allt det där. men innerst inne vet jag att dom älskar mig haha!
kom hem från sofie vid middagen åt, och sen stack jag till min syrra och umgicks med henne, fick även med mig filmer
Charlie st. Cloud, har velat sett den sen jag såg traliern i somras tror jag det var och nu ska jag äntligen få se den!!
dock inte ikväll det orkar jag inte ska plugga det sista duscha hoppa i sängen och kolla på ncis.
skriver ett inlägg senare, det måste jag ju till den där 30 dagars saken. väldigt underhållande.


pusssssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious