Onsdag, 14:53

  2011-11-30 / 14:53:33 / bilder. / 0 KOMMENTARER
image description
tråkigt inlägg nu, hinner nog inte blogga något mer idag, ska direkt efter skolan hem och sedan till Ica Maxi och möta upp innebandy spelarna och inventera på maxi efter det blir det träning så hinner nog inte blogga. Men ska försöka slänga in något inlägg när jag kommer hem ikväll.
pusss

<00.08>

  2011-11-30 / 00:08:17 / bilder. / 0 KOMMENTARER
ny match på lördag, nya tag. Jib♥
Ligger just nu i sängen med one tree hill påslaget kan inte kvällen sluta bättre. Imorgon är det heldag på skolan, och sedan viktig träning. Så man höres!

Tisdag, 15:43

  2011-11-29 / 15:43:48 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

En slapp dag på skolan, hade endast svenska idag på schemat, ligger en del efter men som tur är får vi jobba med det nästa lektion också!
Just nu sitter jag i soffan och taggar inför matchen emot Rig ikväll, förväntar mig att dem som inte har något bättre för sig är där klockan 19.00 i sporthallen och hejar fram oss brudar i jemtland!
Puss


  2011-11-28 / 23:06:09 / bilder. / 0 KOMMENTARER
med tanke på att jag försov mig så jag kom tre minuter innan träningen började, så har jag nu förstått att ifall jag vill bli frisk och pigg är det dax för mig att få tillräckligt med sömn. Så nu lägger jag favorit sporten precis där den ska vara först på listan! Pigg, Glad och Grym ska man vara dag ut och dag in.
Nu ska jag kolla på lite one tree hill innan jag släcker ned alla lampor och somnar sött i sängen. pusspuss
IMORGON 19.00 SPORTHALLEN, JIB - RIG , FÖRVÄNTAR MIG ATT ALLA SOM LÄSER DETTA INLÄGG ÄR PÅ PLATS OCH HEJAR FRAM OSS DAMER TILL SEGER!


Måndag, 16.18

  2011-11-28 / 16:18:26 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hemma från en bra skoldag, hade matte och idrott, vi var och gymmade på inner joy, riktigt roligt faktiskt. Kan bero på sällskapet också! Tog mig en bra pratstund med ernad och thomas efter skolan medans man väntade på bussen, jag gillar dessa killar. riktigt bra är dom!
Nu ska jag äta lite för mycket pannkakor och må gått tills träning. puss

Tänder ljus, 23:29

  2011-11-27 / 23:29:57 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Tänder ljus på rummet och lägger mig i sängen och kollar in dagens gossip girl avsnitt!
Hörs imorgon!


Söndag, 19:18

  2011-11-27 / 19:18:18 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Jibs herrar förlorade matchen idag, det var lite trist men när folk inte beter sig så får resten lida! Ligger nu i soffan bredvid corona och kollar på the killing, medans mamma och pappa julpyntar!
Älskar julen! Puss


Söndag, 12.27

  2011-11-27 / 12:27:40 / dagens outfit. / 1 KOMMENTARER


sitter och fixar skjuts till torvalla för busshelvete går ju en gång i timmen vilket är väldigt dåligt..
men så är det när man bor i lilla östersund, jag kan leva med det! Har idag på mig mina nya knästrumpor och kofta ifrån bik bok, mysigt!
hörs när ja kommer hem, pusss

Glad första advent!

  2011-11-27 / 10:25:38 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Alla bloggar i Östersund lär ju skriva om att det har kommit snö nu, men på riktigt det snöar och jag kunde inte vara gladare, som jag har väntat på detta och sen är det första advent också!
Nu ska jag fika och börja göra mig i ordning för en innebandy dag med min fina vän angelica!
Puss


Julia Dieckelman.

  2011-11-27 / 01:41:43 / bilder. / 1 KOMMENTARER
jag saknar  dig min fina vän. ♥
Ligger i min säng och kollar på en massa one tree hill, ska se klart hela första säsongen ikväll så jag kan börja andra imorgon! Annars så ska jag väll sova, innebandy imorgon! go jib. pusss

We fight, We cry, We start over.

  2011-11-26 / 22:45:22 / bilder. / 0 KOMMENTARER
/ bilderna tagna från själva innebandyz./
Var nära seger men inte räckte det till idag heller, surt. men nu jävlar tjejer! Har egentligen spenderat hela dagen på sporthallen, kom dit 11 och hem vid 6. Herrarna leverade som vanligt och vann emot kiruna, kung jib.
Nu ikväll har jag inte mått så bra så har tagit det lugnt, imorgon blir det iväg på innebandy igen med angelica och kolla när herrarna spelar återigen.
nu ska jag hoppa i duschen för andra gången idag, hoppas alla har en fin kväll.
pusss

please give me.

  2011-11-26 / 01:48:12 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ligger i sängen och klickar mig igenom olika sidor på internet, blivit väldigt förälskad i dessa sköningar.
nu snart blir det till att sova, upp och peppa inför match emot övik imorgon. Match start 15.30 sporthallen, var där!
JIB JIB SUPER JIB.

Talk that talk.

  2011-11-26 / 01:34:47 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
Hon gör det igen, världens bästa. rihanna.
http://open.spotify.com/user/josefineei/playlist/720ndL5w0U2zyOKufR5HA4 ← klicka då!

00:48

  2011-11-26 / 00:48:43 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kan ju börja med att säga ursäkta för bilderna, trött, botox läppar, kraftig hårsläpp (eller vad det kallas!) är hur man beskriver dessa bilder, men de var de enda jag hade så.
Praktiserade på bik bok som jag brukar göra på fredagar, roligaste dagen där hittills och längtar väldigt mycket till nästa fredag, mamma kom in och köpte en kofta , leggings och knästrumpor. Tack mamma!
Åt även middag hos mormor och morfar och spenderade fredags kvällen med Ida framför idol. Moa och fondell fick mig att gråta, chockade Ida med tanke på att jag verkligen inte gillar fondell..
Puss


torsdag, 23:58

  2011-11-24 / 23:58:35 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
som ni kanske inser så lyssnar jag på exakt allt, men detta är en favorit låt just nu. hon är bra den där cher lloyd.
blir inget oth avsnitt ikväll kommer bara ligga vaken för länge och kan inte somna på praktiken imorgon.
ha en fin kväll, puss

Tack för detta Thomas!

  2011-11-24 / 23:50:14 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Thomas om People change for a reason.:
Älskar din blogg! Jag är ditt största fan!!!!
- tack thomas, du är den bästa läsaren någonsin. puss på dig!

Torsdag, 22:54

  2011-11-24 / 22:54:14 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Efter min egna träning som gick hyfsat bra efter att ha varit sjuk och virrig i över en vecka, åkte jag iväg och kollade på när jemtlands division 3 herrar hade träningsmatch emot Stugun!
Matchen slutade 4-10 om jag inte minns fel! Slänger in två kassa bilder ifrån matchen och beger mig in i duschen, later, puss!


People change for a reason.

  2011-11-24 / 17:29:17 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
börjar göra mig redo för innebandy träning, sjukt pepp. match till helgen, känner en tre poängare påväg.
skriver när jag kommer hem igen. pusss

Torsdag, 16:02

  2011-11-24 / 16:02:46 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hejsan allihopa, ännu en skoldag har gått, gick och käkade snabb mat med Rebecca på donken efter skolan och aldrig har det varit så äckligt som just idag. Hem och kollade på tre oth avsnitt (jag är beroende!) somnade en stund och nu ligger jag och lyssnar på musik!
Peppar inför träningen ikväll, har inte tränat på över en vecka! Inte okej!
Men nu ska jag göra viktigare saker, puss


har inte mycket att berätta. 00.32

  2011-11-24 / 00:32:15 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
försvinner in i min lilla one tree hill värld. vi hörs imorgon!
puss

Onsdag, 17:09

  2011-11-23 / 17:09:52 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Ännu en dag gjord på maxi, mycket roligare idag än igår, klantade mig lika mkt ned julgranerna idag kanske mer!
ni får lite bilder i inlägget istället för jag har inte så mycket att få ur mig just nu!
Puss


Be strong, hold on.

  2011-11-23 / 00:41:16 / bilder. / 0 KOMMENTARER
//we♥it//
ligger nu och tittar på one tree hill och hostar upp hjärtat. Det känns så iaf, vet inte om jag kommer orka gå imorgon på skolan, vill bli frisk nu så jag kan träna, ida säger att jag har nämt detta ofta i inlägg tidigare men jag får seriöst abstinens, det är inte lätt att vara ifrån något man älskar..
Men nu måste jag fortsätta och titta, jag bloggar mer imorgon!
puss

Tisdag, 21:31

  2011-11-22 / 21:31:17 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Åkte som sagt och julpyntade och gav ut pepparkakor och julmust, fick frukost buffé efter en timmes jobb och sedan lunch på arctura. Skulle också bära ut en julgran och tappade den pladask på golvet, stark jag kände mig då, jävla plast gran!
Blev senare under dagen hemskickad av elever och Stefan för dom tyckte jag skulle gå hem och vila med tanke på att jag i praktisk taget sov ståendes, feber tillbaka! Så nu ska jag kolla på ett avsnitt av oth, puss


godnatt, 23:50

  2011-11-21 / 23:50:15 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
finns inget bättre sätt att somna än att kolla på ett avsnitt av oth. Började om från början nu medans jag var sjuk i helgen, första säsongen avsnitt fem väntar. pusss

Måndag, 22:50

  2011-11-21 / 22:50:10 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kommer hem och slår mig ner bredvid svarta hunden och myser! Var ju som sagt och kollade på min träning ikväll, får mig bara att sakna innebandy ännu mer men förhoppningsvis kan jag eller jag ska träna på onsdag, oavsett, klarar inte att vänta längre!
Imorgon ska jag jobba med andra handels elever på Ica maxi, kommer vara så jävla roligt! Skriver senare, puss


Måndag, 16:09

  2011-11-21 / 16:09:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Stannade hemma från skolan idag, kollade på oth och reprisen av gossip girl, duschat och nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt, försöker få bort huvudvärken och hostan, men det verkar inte vilja funka!
Men nu ska jag försöka sova en stund, hörs sen!


Söndag, 23:10

  2011-11-20 / 23:10:36 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
sitter och kollar in lite kläder på internet samtidigt som jag kollar på en rolig film med mina föräldrar.
vet fortfarande inte om jag kommer orka gå på skolan imorgon, näsan täps igen och halsen svälls och jag måste hosta hela tiden. Men jag ska nog försöka gå ändå, så jag inte missar något.
Nu ska jag fortsätta titta på filmen, skriver imorgon.
puss

Söndag, 20:46

  2011-11-20 / 20:46:59 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Börjar städa såhär vid 9 på kvällen, faktiskt så städar hela familjen, vet inte vad som flugit i oss.. Har sett en as bra film ikväll 'you again' , rekommenderar den verkligen! Men nu måste jag fortsätta om jag vill bli klar någon gång!
Puss


Söndag, 16:14

  2011-11-20 / 16:14:08 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Såhär när man är sjuk, sätter jag på mig duntofflor och myser ner mig under täcket i soffan med min hund, på tv visas innebandy, Storvreta- Helsingborg!
Har planerat att bli frisk under natten så jag ska kunna gå på skolan imorgon, och sedan träna på kvällen, och hela veckan ut!(standard) jag får abstinens art vara ifrån innebandy, jag funkar inte utan det, jag blir rastlös och dryg.
Men nu ska jag fortsätta koll på matchen, puss


00:29

  2011-11-20 / 00:29:43 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Var ju som sagt och kollade på innebandy idag, och imorgon har jag bestämt mig för att inte gå ut alls.. Fy vad dåligt jag mår.. Vill bara bli frisk så jag får lira lite innebandy, men nog om det, nu ska jag fika med mina föräldrar!
Puss


Lördag, 09:28

  2011-11-19 / 09:28:16 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Efter att ha sovit alldeles för lite så sitter jag ändå här uppe, halsen gör ont och näsan rinner, bredvid mig har jag världens godaste varma choklad och visp grädde, ska snart borsta tänderna, för att åka till valla och kolla när min brors lag har match, men nu måste jag skynda mig lite, puss


Det är viktigt att vinna, 03:40

  2011-11-19 / 03:40:17 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Jaja, nu tror ni jag aldrig har vunnit på wordfued men så är inte fallet bara första gången emot min syster, måste bara få säga det '- in your face'
Är så täppt så jag knappt kan andas just därför jag är uppe just nu, imorgon ska jag stödja min brorsa genom att kolla på hans innebandy matcher, kan ju tyvärr inte vara med på min egna och vill inte riskera att smitta mina tjejer, så då kan jag lika gärna kolla på min bror!
Nu ska jag spruta lite mer näs spray i näsan och hoppas på att kunna andas!
Puss och godnatt!


You got me flying with your love,

  2011-11-19 / 00:53:47 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
♣♥♦


00:26, breaking dawn

  2011-11-19 / 00:26:16 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hade ju som sagt beställt biljetter till breaking dawn med Ida så blev till att se den ikväll. Och jag kan ju bara säga en sak- grymt. Fyfan, jag kommer aldrig orka vänta ett helt år tills nästa det blir för sjukt..
Antar att det är dags att göra te nu innan jag fryser ihjäl!
Puss


Jessie J - Domino

  2011-11-19 / 00:12:14 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
vad fan är problemet, varför kan jag inte minska formatet på min dator för..


Fredag, 17:51

  2011-11-18 / 17:51:56 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Spelade nyss kort med min familj, förlorade som alltid! så dom som känner mig vet vilket humör jag är på nu!
Ska snart få god middag och besök av Ida, senare ikväll blir det till att gå på breaking dawn part 1!! Super pepp!


Fredag, 11:34

  2011-11-18 / 11:34:30 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu har jag vaknat och bytt plats att ligga på, lyssnar på min sjungande hund som ligger tre meter bort!
Kan knappt andas eller svälja så man börjar ju undra vad jag har fått för sjukdom. Men nog om det nu ska jag göra varm choklad med visp grädde och äta frukost.
Ha det bra, puss


2011, enskilda skolfoto.

  2011-11-17 / 22:09:43 / Allmänt. / 3 KOMMENTARER

Vad fan är detta.. Haha


Torsdag, 22:08

  2011-11-17 / 22:08:12 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kom precis hem efter jag suttit i sporthallen och kollat på favorit brudarnas träning! Usch vad jag hatar att inte kunna träna, får abstinens!
Nu ska mamma göra mannagrynsgröt till mig sen ska jag sova, vill bli frisk så fort som möjligt!
Puss


You can't even look me in the eye.

  2011-11-17 / 09:10:55 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
Bruno Mars - It Will Rain.♥

Torsdag, 08:24

  2011-11-17 / 08:24:18 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Sitter och dunkar musik med pappa, och ska Snart börja gå emot bussen!
Är långt ifrån frisk men orkar inte bara vara hemma, så drar mig till skolan ändå och sedan stannar jag så länge jag orkar!
Puss


I was there for you , you where there for me.

  2011-11-17 / 00:19:04 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
avslutar kvällen med varm choklad framför tvn med mamma, the mentalist.-standard.
har bloggat ovanligt mycket idag, stolt. men nu måste jag kila innan drycken blir kall och jag somnar.
pusss

JIB JIB SUPER JIB!

  2011-11-16 / 22:56:32 / bilder. / 0 KOMMENTARER
lite bilder ifrån igår då vi vann vår första DM-match i krokomshallen. ni är bäst tjejer!

I always find my way back home.

  2011-11-16 / 22:48:59 / text. / 0 KOMMENTARER

I saw you screamin, I know where gonna end. You almost feel ashamed.

That someone could be that important, that without them you feel like nothing.

No one will never understand how much it hurts, you feel hopeless.

But nothing can save you. And when it’s over and it’s gone.

You almost wished you could have all that bad stuff back

so that you can have the good.


Onsdag, 20:28

  2011-11-16 / 20:28:30 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Två fina bilder på två härliga personer!
Har haft en ganska så vimsig skoldag, pigg-trött, febrig ont i halsen ont i magen kommer hem och somnar som en stock i soffan efter jag gråtit, som jag brukar göra när jag får feber..
Nu sitter jag och ska fixa min kompletterings uppgifter med en chai latte i handen är jag redo för arbete!
Puss


The one that got away.

  2011-11-16 / 11:15:30 / musik♥ / 1 KOMMENTARER
hon gör det igen. katy perry ♥

Godmorgon, 07:41

  2011-11-16 / 07:41:38 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Vaknade imorse och kunde knappt andas, min hals var helt igen täppt!
Så nu sitter jag vid köksbordet med te i handen, och äter macka. Idag väntar en hel skoldag med svenska och engelska!
Ha det bra, puss


23:16, my heart is freaking out.

  2011-11-15 / 23:16:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Slänger in en bild på mina nya bh:ar såhär under kvällen. Var i Krokom med super jib och hade våran första DM match emot Krokom, vann med 9-4!
Och ligger nu ner i sängen och kan knappt andas, har så sjukt ont i halsen.
Så nu ska jag bara knarka halstabletter och se klart criminal minds. Sen sova.
Godnatt hurrni!


Swagger Jagger

  2011-11-15 / 15:17:20 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
den här låten är så himla skön tycker jag!
nu blir det till att klicka in sig på kanal5 play och se det missade avsnittet av gossip girl.

Tisdag, 14.53

  2011-11-15 / 14:53:52 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hejsan, hemma från en toppen dag på skolan, kom bara några minuter innan vi börjar och möts av Henke i korridoren, då hade han tydligen tappat rösten så har gått och skrattat åt det en hel dag!
Efter skolan gick jag ner på staden med Pernilla ,vi träffade sedan Sanna och Malin så då gick vi med dom istället. Träffade egentligen massvis med annat folk med det är inte intressant. Kom även hem med två nya bh:ar från hm , 100 kr kap!
Nu ska jag gosa med mina hundar. Puss


A part of where I'm going, is knowing where I'm comin' from.

  2011-11-15 / 08:19:34 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Tänkte att jag borde göra ett inlägg med tanke på att jag endast gjorde ett igår. Så matte provet kändes hyfsat bra! Idrotten drog jag till Lidl med några andra som inte kunde vara med, och jag kan ju bara säga att jag är glad att jag inte bytte skola, hade nog inte velat det ändå. Just nu sitter jag och överväger att lägga mig i soffan en stund och sova eller inte, är rädd för att inte vakna i tid tills bussen går, men vi får se hur jag gör! Puss


Godmorgon, 08.11

  2011-11-14 / 08:11:45 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Drar på skolan och har matte och idrott! Känner mig för övrigt jävligt trött idag, kan det vara för mitt natt inlägg?!
Puss


02.10 hoppas alla sover gott i sina sängar!

  2011-11-14 / 02:10:36 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Såhär när man är as pigg och absolut inte kan somna! Har precis sett klart på två avsnitt av how i met your mother, grym serie!
Och nu får jag väll vänta och se vad det blir, något bra på tv måste det ju vara, inte kan jag ligga och stirra upp i det vita taket och bli nervös inför matteprovet som är om 7 timmar! Nejej!! Puss


you're so amazing, just the way you are.

  2011-11-13 / 23:34:51 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Blev lite sko kär när jag gick in på skopunktens hemsida, ska införskaffa mig dessa sköningar inom snar framtid. men först behövs ju pengarna jag inte äger!
Så helgen har gått super fort som vanligt fick vara med om två förluster.. surt, men nya tag! farsdag och avslutar nu kvällen med matteplugg ( prov imorgon ) och te. ska väll snart hoppa i sängen, så jag orkar kliva upp imorgon.
Nu har matten väntat för länge. puss

But when you're with me , I'll make you believe that I got the key.

  2011-11-12 / 09:56:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

vaknade upp super taggad och sitter fortfarande och taggar sönder. Idag gäller det , sporthallen 12.30 be there!
- nu sitter man och dunkar musik och om ca. 45 minuter är jag redan i sporthallen för uppvärming och annat.
Hoppas ni alla får en fin dag, för min kommer vara fullspäckad med innebandy, at least under förmiddagen!
pusss

11 november 2011

  2011-11-12 / 00:10:21 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Dagen började inte så bra stod ute och frös i över en timme, fick dock ledigt hela dagen och spenderade trots det lite tid på skolan, men det var endast för att min tränare skulle fixa min klubba och han jobbar i huset bredvid. Fikade med bror på törnes och mötte sedan mamma och Angelica, gick runt och fick mig även en marinblå vinterjacka ifrån carlings.
Och kvällen spenderade jag med en saknad vän, Emilia. Vi tog det vara lugnt pratade åt godis drack cola och kollade på idol!! Taggar nu för fullt för match imorgon, så godnatt!


07.32 11-11-11

  2011-11-11 / 07:33:10 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Godmorgon bloggen, stressig morgon och nu är det dax för mig att dra till min praktik, kom och hälsa på - bik bok!
Puss


23.53

  2011-11-10 / 23:53:54 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kommer hem från träningen och inser att det har varit frost på backen enda sen igår, kan det bara så att vintern faktiskt är påväg nu, att snön snart kommer komma. Det hoppas jag på iaf, så tråkigt när det är hur kallt som helst också är det inte snö! Längtar som bara den till jul nu, kommer vara så mysigt! Men nu måste jag sova, praktik imorgon! Puss


Det var det fina vi hade som får mig att le.

  2011-11-09 / 18:57:54 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
/ bilden har inget med inlägget att göra, men tycker den är väldigt söt/
ligger just nu i soffan med en rispåse runt nacken, då kan man ju undra varför jag gör det.. Jo jag lekte med min svarta hund belte så jag blev attackerad på golvet. peppar för övrigt in träningsmatchen mot division tre herrarna , kommer gå super.
måste nog avsluta detta inlägg för min mamma ville mig något och jag funderar starkt på att ta bort bloggen!
puss

07.35

  2011-11-08 / 07:35:18 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Godmorgon alla bloggläsare!
Sitter just nu vid matbordet och äter frukost, har sovit jätte dåligt inatt kanske kan vara för att jag gick och sov vid 2 inatt.. Idag när jag kommer hem har jag lite arbete att fixa från skolan och sen träning, men nu måste jag göra mig i ordning , puss


I'm bullet proof nothing to loose.

  2011-11-06 / 23:36:41 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
efter en helg fullspäckat med innebandy och en nattkompis så kom vi hem med härliga 6 poäng, (två vinster för er som inte fattar!)
kom hem och fick mig en smoothie av min super snälla pappa. Och nu ligger jag redan i sängen och oroar mig för matteprovet jag har imorgon, som jag absolut inte har tränat till och jag tror inte jag är den ende heller..
men nu ska jag fortsätta kolla på disney channel och sen sova, puss!

hon har allt jag aldrig kommer ha.

  2011-11-05 / 00:35:54 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
loggar in på denna blogg tusen gånger om dagen och försöker starta ett inlägg men det slutar alltid med att jag loggar ut igen utan att skrivit ett ord. vad kan man säga jag har bloggtorka och har inget speciellt roligt att berätta.
Åkte till stockholm på Onsdagsmorgonen och skulle se rihanna med ida men hon ställde in, var riktigt besviken men sitter fortfarande och hoppas på att hon kan göra en extra konsert för dom som inte fick chansen att se henne!
Åkte hem torsdag och var med om en rolig innebandy träning, en av oss damer fick bli utklädd i vacker utklädnad. grymt jobb niclas! och för det mesta nu under lovet har jag tränat, tränar och tränar dagarna ut känns det som, men det gör mig inget för jag älskar det!
Imorgon följer jag därför med mitt gamla lag och hjälper dem för att dom är lite folk och det händer även under söndagen! och sen är ju lovet slut för den här gången och då blir det åter till skolan, sen i framtiden får vi se vilken skola men det kan vi ta mer sen om det blir aktuellt. Nu måste jag sova, ska försöka börja blogga igen!
tack jonna som alltid påminner. puss