19.02

  2011-10-29 / 19:02:53 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER

Det här med att blogga är inte riktigt min grej!
Ligger nu i soffan hos mormor och morfar, fick äta här idag pga. Sjukhusbesök för familjemedlem! Ikväll blir det nog en slappkväll, ska träffa Ida ett tag, och imorgon blir det match med mitt förra lag, roligt som satan! Men nu ska jag vara social, puss


kort uppdatering.

  2011-10-27 / 13:31:37 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

//gammal bild, mycket gammal//
-sitter hos ida just nu och pluggar, eller ja hon pluggar själv försöker jag hålla ögona öppna men det går inte för sig.

Jag är här utan dig älsklinng, men du är fortfarande med mig i mina drömmar.

  2011-10-26 / 17:43:27 / bilder. / 0 KOMMENTARER



//weheartit//
sitter och lyssnar på musik och gör allt för att inte somna, är så sjukt trött. Tur att träningar börjar 19.30-22.00 då kommer jag vara så trött närjag kommer hem så jag bara kan hoppa in i duschen och sen sova! mysmys.
ska snart ner och byta om så kanske mamma kan massera mig lite innan jag åker, skulle verkligen behövas just nu.
ska dampa lite i detta inlägg och berätta att mina benhinnor dödar mig igen. dö.
puss!

11.38

  2011-10-26 / 11:38:14 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Blev väckt av att min svarta hund stod och skällde på mamma och pappas rum, skyndar mig dit för att se vad som är fel då har min andra hund fastnat under täcket.. Var väldigt glad just då, eller?
Drog på mig kläderna och sitter nu i soffan och kollar på 7th heaven, älskar det programmet!
Puss


Lite av dagens och annat!

  2011-10-25 / 13:37:33 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Världens bästa skoldag, hade en jävligt svenska men våran lärare är så kung! Älskade Micke från övik!
Fick även reda på att kg imorgon börjar 12.40 och slutat 15.20 så då blir det till att sova ut riktigt!!
Såg precis klart på gossip girl, och nu ska jag ta mig en powernap ikväll blir det träningsmatch med mitt förra lag, kommer bli as bra! Till sist: älskar innebandy!
Puss


Men ser det ut som om jag sörjer dig.

  2011-10-25 / 00:38:16 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Härlig löp runda innan träningen och härligt innebandy träning också, fick även mina nya klubbor!! Lite glad nu eller. Kommer sova som en stock inatt ifall jag kan sluta tänka på det där jäkla Criminal Minds avsnittet, dö.
Men du blir det till att ta det lugnt och kika lite ner tv tills jag blir tillräckligt trött för att sova!!
Natti på er,


Snart så hittar du tillbaka min vän.

  2011-10-24 / 16:02:20 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

hejsan allihopa, josefine har anlänt till destinationen "soffan" , sitter och slappar för mig själv med bullar och mjölk. tycker jag förtjänar det efter dagens bip-test på idrotten, dö dö dö dö . . . .
Men nu blir det snart till att ta en power nap och sedan käka för klockan 19.00 blir det ut och springa med brudarna och sen vanlig träning. pusspuss

love life.

  2011-10-24 / 10:06:04 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
- flyttade fram matteprovet till efter lovet, hur skönt som helst..med tanke på att jag inte hann plugga något alls i helgen så! sitter just nu och lyssnar på musik och försöker plugga lite matte iaf, lika bra det så kan jag nästan inte ´plugga på lovet. Fick precis reda på att det är jag och ida som drar på rihanna på lovet!! tagga!
rihanna - we found love.


Oktober. 07.12

  2011-10-24 / 07:12:56 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hemma ifrån en helg i Uppsala!! Vann första matchen med 5-7 var sån sjuk stämning, åkte in hos en av spelarnas föräldrar och fick oss en taco kväll som avslutades med kladdkaka! Sov som en stock på hotellet och förlorade matchen mot andra Uppsala laget, men helvete vilken match vi gjorde!
Nu sitter jag och fikar och rå pluggar matte i sista minut, matte prov idag, men dö..
Puss


Hejdååååå!!

  2011-10-21 / 23:54:51 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag slocknar! Kommer inte ha tillgång till internet i helgen, för klockan 05.00 sitter jag och bästa brudarna på bussen påväg till Uppsala, tagga nu då!! Så vi får höras på måndag eller något! Ha en bra helg hurrni för det ska jag ha! Puss


winter hits me like a cold wind.

  2011-10-20 / 21:57:51 / bilder. / 0 KOMMENTARER

hemma ifrån träning , vi fick oss en träning med tävlingar för vi hade inga målvakter. Vi behövde verkligen det här, få skratta och börja om på nytt, vi får så jävla mkt skit på oss som vi faktiskt inte förtjänar!!
Nu har jag precis sett klart på det nya avsnittet av criminal minds och ska nu hoppa i duschen så jag kan lägga mig i tid. ska ju trotsallt upp halv sju imorgon, stan 08.00-16.00 kommer jag orka? nej, för jag ska se reprisen av luleå-brynäs klockan tolv.. puss

hejhejhejhejhej

  2011-10-20 / 17:58:18 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

precis kommit hem från attityd efter klippning. sjukt nöjd trotsallt! brukar nästan aldrig bli riktigt nöjd, men tycker verkligen om detta. Inte för kort och inte för lång och tråkigt. nu måste jag bara färga det lite rödare så blir det perfekt (hoppas jag). nu ska jag gå upp och  vara världens bästa dotter och massera min mamma!
puss

I'm on the edge of glory.

  2011-10-20 / 13:55:39 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

'
har mysigt med mina svarta hund i soffan , fast nu kom mamma och tog över min plats..snäll hon!
är helt ärligt skit nervös inför hur dom kommer klippa mitt hår.. jag hatar att gå till frisörer för jag blir ofta missnöjd, och jag har ingen lust med det just nu.. ska kolla runt lite på frisyrer på nätet for real nu och välja ut några jag kan tänka mig sen bestämma av dom. brukar funka! men nu ska jag leta frisyrer. puss

ungefär så känner jag just nu..

  2011-10-20 / 09:07:48 / musik♥ / 0 KOMMENTARER

har precis kommit in på lektionen, och får då som en "ledig stund" till att göra klart arbetet. tur att man redan är klar så man kan sitta och bara chilla.. trotsallt kommer vi väll snart få den nya uppgiften vi ska skriva ett CV och sedan skriva ett personligt brev, men det är väll helt okej antar jag, det måste ju göras!
tur att ernad och thomas är här så dom kan göra min dag lite ljusare för jag håller nu på att gå i ide jag knappt kan hålla mig vaken. puss

Godmorgon, torsdag 20 oktober.

  2011-10-20 / 08:02:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Har masat mig ur sängen och fixat mig, känner mig duktig idag! Hyfssat pigg är jag även om jag var uppe halva natten igår och spelade Wordfued, vad kan man säga det är beroende framkallande! Ska snart dra mig emot bussen så jag inte missar den, slutar ju vid 11.40 idag så Inge synd om mig om man jämför med er andra!
Puss


"det är inte lätt när det är svårt."

  2011-10-19 / 22:29:13 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

hejsan, har precis tagit en lång dusch efter att ha pluggat matte i flera timmar var det helt klart värt det.
just nu ska jag kolla runt på lite olika frisyrer på internet, ska nämligen klippa mig imorgon och jag har ingen aning om hur jag vill ha det.. det enda jag vet är att det absolut inte får bli kort för då kommer jag inte vistas ute på några månader. nu ska jag göra te, kanske bloggar senare om inte godnatt!

lyssnar på bra musik.

  2011-10-19 / 18:17:45 / musik♥ / 0 KOMMENTARER


skrillex - first of the year.


david guetta - titanium


mohombi ft. nicole scherzinger - coconut tree


david guetta ft. usher - without you

bäst jag fortsätter plugga matte nu, pusss

Hemma från skolan!

  2011-10-19 / 16:17:41 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Äntligen hemma efter en oerhört dryg dag på skolan, kom dit mer än halva klassen tror vi är lediga, så vi som masat dig våra trötta kroppar får sitta i kallaste klassrummet och göra uppgiften vi fått som är den drygaste någonsin i övrigt. Efter min dejt med ida under lunchen så var det dax för engelska riktigt less redan då så satte mig och sjöng för klassen istället en massa Håkan låtar!
Nu måste jag käka puss


Godmorgon folket!

  2011-10-19 / 08:02:04 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Igår var jag och tränade med mitt gamla lag, det var ganska roligt faktiskt! Kände att jag var tvungen att träna med tanke på att vi inte har någon träning ikväll heller pga. Basket, jävla skit sport!
Nu ska jag vänta in bussen sen spendera resten av dagen på skolan..usch. Puss på er!


tell me we belong together.

  2011-10-18 / 18:44:50 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

The strands in your eyes that color them wonderful
Stop me and steal my breath
And emeralds from mountains thrust towards the sky
Never revealing their depth//



godmorgon!!

  2011-10-18 / 08:19:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

tjena alla vackra! klockan är nu 08.17 och jag är påväg ut till bussen så jag inte missar den. dock går den inte först om fem men om jag inte går i tid så måste jag springa efter den och det orkar jag inte , inte idag iaf!!
Mina ögon håller på att slockna varje gång jag blinkar vilket är hela tiden om man känner mig rätt. Så det är tur  att jag inte har någon träning idag så kan jag ängna dagen åt annat, plugga lite matte och sen chilla tills jag hoppar ner under täcket. Hade världens mardröm inatt så jag vaknade av att jag typ slog mig själv i ansiktet.. härligt.
men nu måste jag kila, ha det bra!

Dagens enda bloggning.

  2011-10-17 / 22:21:33 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Chill dag på skolan, fick reda på att vi har matteprov nästa vecka, det sög ju.. Hinner ju trotsallt inte plugga i helgen för då far man med super jib till Uppsala och lirar innebandy och sedan stannar där för natten också, undra vem man ska sova med denna gång då!
Kanske blir det Elin igen, trivs så bra med den bruden så det finns inte!
Nu ska jag mest ta det lugnt efter en as bra träning och sedan sova, ha det bra!
Puss


09.53

  2011-10-16 / 09:53:38 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Godmorgon, sitter just nu och peppar inför match emot vinden , klockan 12.30 i sporthallen!
Lillebror sitter mitt emot mig och muppar sig såhär på morgonkvisten!
Nu måste jag kila så jag hinner bli klar!
Puss , ha en fin kall söndag!


lite bilder från igår och idag"

  2011-10-16 / 00:24:37 / bilder. / 0 KOMMENTARER











hade en super kväll med super bruden igårkväll, såg på två grymma filmer också "friends with benefits" & "Bad teacher" , åt våfflor till frukost med glass och har käkat gotti gott ikväll också, till viss del.
Fick en undran över hur det kändes att vara siamesiska tvillingar så det provade vi också på, ifall någon såg oss där ute lucky you isf för vi har nog inte garvat så mkt på länge som vi gjorde när vi skulle testa oss fram efter de perfekta kläderna slutade med en kjol och en gammal tröja.. nu ligger jag i sängen med dyng blött hår och en hund brevid mig under täcket. sov så sött, för nu måste lill josefine sova, match imorgon tugga taggtråd! pusss

gjorde fredagskvällen bra!

  2011-10-14 / 23:13:40 / musik♥ / 0 KOMMENTARER

//Bagge Bakers - Fest hos Bagge//

Men bryt inte ihop nu, du är bara en av många människor jag drömt om.

  2011-10-14 / 18:58:32 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

har precis ätit klart och väntar nu på att min vän ida ska anlända till mig!
Ikväll kommer vi spendera natten hos min syster alone såklart. det lät lite peddigt det där men vi är ju som alla vet bara VÄNNER!! haha. Men kanske ska packa då eller så fortsätter jag att lyssna på håkan hellström, tycker själv att alternativ två låter bättre! Så ha det bra, blog u later.

Sluta drömma om det ljuva livet.

  2011-10-13 / 17:01:16 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hejsan fick en jävlig uppgift idag på skolan, den var så tråkig så det slutade med att jag tog rast sista timmen, tänkte dock inte på att jag då var tvungen att göra klart resten hemma..
När jag kom hem så hann jag knappt innanför dörren innan jag skulle åka vidare till frösön till tandläkaren mina tänder såg bra ut nu så slapp något mer skit i munnen! 'happy'
Och nu är jag hemma och lyssnar på musik, Håkan Hellström - det är så jag säger det!
Ikväll blir det tidigt i säng för praktik på bik bok klockan 08.00 imorgon..
Puss


Godmorgon!

  2011-10-13 / 08:02:31 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu är jag redo för skolan, är så sjukt trött så kan inte vara med glad över att det är torsdag och jag går bara till halv 12!! Åhh vad skönt!
Lär ju somna så fort jag kommer hem som vanligt ifall jag inte har något annat att göra!
Ska försöka ta lite bilder under dagen men lovar inget, känns som att bloggen går i grund här!
Men nu ska jag göra mig i ordning for real! Pusss


Natten är ung och jag ligger vaken.

  2011-10-13 / 00:23:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

/ jag minns denna dag som att det var igår./
hemma ifrån en härlig träning och undrar nu hur fan jag ska orka gå upp imorgon, jag är helt slut i kroppen och har ätit som om jag är en ko med sju magar hela dagen..sjukt.. kanske får rulla ur sängen imorgon för att ta mig upp? - det väntas att se.
Just nu är det 'how I met your mother' på tv, älskar den serien och sedan är det ju så att jag är inne på famous sidan facebook och klickar runt!
så nu klickar jag ut, puss

16.08

  2011-10-12 / 16:08:26 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hemma ifrån skolan nu, hade en rolig och tråkig dag med tanke på att vi hade engelska sista lektionen! Nu ska jag bara ta det lugnt tills jag ska åka på träning, ska dit tidigare idag för måste ha ett samtal med min tränare innan!
Bloggar senare när jag har något bättre att skriva om!


12 oktober , 10.34

  2011-10-12 / 10:34:22 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER


en bild från igår då jag och rebecca provade på den nya lekplatsen utanför skolan efter vi intervjuat en massa barn som var så söta så..
sitter just nu och har företagsekonomi, jag har gjort klart alla mina uppgifter så nu har jag "göra vad jag vill" i drygt två timmar.. härligt. Om jag inte får en annan uppgift som måste göras, kan ju hoppas på att jag inte får det. Just nu håller jag på att hungra ihjäl så funderar på att dra mig emot kiosken och köpa något jag kan smaska på medans de andra arbetar, men vi får se.
annars får ni ha en fin dag, pusss

Miraklet, kära Sverige.

  2011-10-11 / 22:22:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

/snodde bilden ifrån expressen//
har kollat som alla andra svenskar på matchen mellan Sverige-Holland och shit vilken match de bjöd på. Viktigast är ju dock att Sverige vann, 3-2 slutade det.
Just nu väntar duschen och sedan ska jag kolla på ett avsnitt av 'modelljakten' !
tror detta är mitt sista inlägg för ikväll, har ingen ork till att blogga mer! Men kör på imorgon igen!
pusssss

Tänkte fixa en tillfällig header tills jag har tid att fixa en ny!

  2011-10-11 / 21:14:52 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER


When I tell you I need you, I mean it.

  2011-10-11 / 20:09:31 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu publicerades äntligen inlägget som skulle ut i fredags, det var på tiden!
idag var jag på skolan väntade på ida så vi kunde snacka en massa bullshit i Bussen påväg hem!
ikväll kom Chrille förbi vi lyssnade på musik och snackade sen kom mamma med strips till oss från frasses!
nu börjar fotbollen så vi hörs senare! Ska ta tag i bloggningen nu innan mina vänner tar ihjäl mig!
pusss


Det finns bara en av dig och det är du.

  2011-10-11 / 20:02:02 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Gick inte att blogga för mig igår , så tänkte göra det nu när mina hundar ändå varit så snälla och väckt mig!
Var och praktiserade på bok bok hela dagen igår, vid tolv lunchade jag med Frida på törners, drog mig tillbaka till bik bok och fortsatte arbeta, slutade dock vid fyra så då tog jag Frida ida och emis bussen till park där vi sen såg på föreningsfotbollen, riktigt roligt och riktigt galet! Endast för att jag hade fullt upp att titta så tog jag bara två bilder och det var i början av matchen!
Men det duger, nu ska jag äta innan magen kurrar sönder!

 

 


On my way out!

  2011-10-06 / 18:49:20 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu drar jag mig iväg på träning, ska dock bara träna styrka, cykling och annat! Men det kommer bli roligt, hörs senare! Titta vad fint allt blir när vintern börjar komma! Puss


Ung Handelns dag!

  2011-10-06 / 16:49:52 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Tillbaka från ung handelns dag, varit väldigt intressant iaf för dom som är intresserad av detta! Fick lyssna på några personer ifrån , westvalls, ur & penn, Ica, Grand shoes och best seller! Men höjd punkten idag var nog ändå Alexander Schulman, rolig och sprallig! Han körde på och gjorde sin grej, gav oss nummert till Gry så allihopa skickade iväg samma sms till henne, kallade hans broders fru för bitch! Han är helt enkelt en skön person! Han är inte en sån som " go with the flow" han kör sitt eget istället! Käkade lunch på donken med mina nya störda vänner ifrån handelsprogrammet (2,3) men dom är rätt så skön dom med!
Tog med mig Frida in till aulan så hon också fick avnjuta en timme med Schulman!
Nu ska jag bara hålla mig lugn tills träningen, sen efter det blir det tidig kväll ska ju upp 06.30 imorgon för att komma i tid till bik bok klockan åtta!
Ha en fortsatt bra dag haha, puss


08.37

  2011-10-06 / 08:37:48 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Godmorgon klev upp ifrån sängen för bara ett litet tag sedan, är sjukt trött idag så tur att vi bara har en handelsdag på wargen, slutar dock tre och då måste jag tillbaka till jb för att lämna pengar till min tränare och sedan möta upp ida, får inte träna den här veckan så det får bli styrka för nog istället! Roligt det med! Det är just nu 10 grader ute och jag hoppas det blir varmare till jag ska ut till bussen!
Hoppas ni får en fin dag allihopa!
Puss


00.27

  2011-10-06 / 00:27:31 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

La mig i sängen och kollade på mina bilder ifrån fudji, kom upp en bild på mig och min fina vän Sofie! Då insåg jag hur mkt jag verkligen saknar henne!
Fick idag order om att vila ännu en vecka pga. Benhinnorna! Men efter det ska det vara nog! Och nu är det nog för mig har inte ett skit att berätta så sov så gott!


Hejsan hoppsan!

  2011-10-05 / 17:51:50 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Fick mig en vaniljbulle av erik idag på skolan, han hade varit och köpt en på ica till mig! Snäll han! Ska snart fara iväg på innebandy kolla brorsan! Sen blir det till att kolla på egen träning! Så vi hörs senare! Puss


Bullar på bulldagen!

  2011-10-04 / 21:20:00 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Sitter just nu super glad i soffan, kollar på Sveriges stolthet Luleå vinna över Linköping samtidigt som jag lyssnar på musik oh dricker mjölk medans jag käkar en massa kanel och vaniljbullar så himla gott! Efter hockeyn väntar duschen och sedan sängen, lång dag imorgon! Hörs senare puss


spring för livet

  2011-10-04 / 08:13:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

morsning korsning, är super arg , super less, super irriterad , super arg men ändå glad!
Har ont som sablarns i ena benhinnan så jag kan knappt gå, värt? - nej inte ett dugg värt.
Idag väntar en lång dag på skolan, eller vi slutar typ två, men jag måste ju hem och plugga matte efter det också, känns inte så himla peppande! JAG HATAR MATTE OJGSFKHDGYWIEJBMBFHEDSBFAHDSBJ!
Men ha en bra och glad dag hurrni!

Det ekar över hela staden!

  2011-10-04 / 00:03:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

När jag stressade iväg till bussen imorse la jag märke till att det var frost på marken, blir säkert en tidig vinter i år, på ett sätt skönt fast ändå inte! Har fått tillbaka benhinneinflamationen känns inte så jävla bra! Ska ju tillbaka till Marcus (sjukgymnasten) på onsdag, får se vad han säger om detta då då!
Nu väntar bästa platsen, sängen och väntar på mig! Natti på er, puss


3 oktober, 08.16

  2011-10-03 / 08:16:47 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Godmorgon alla glada själar där ute!
Har precis gjort mig i ordning, känns alltid skönt när man kan sitta ner och bara ta det lugnt på morgonen innan man ska till skolan, att slippa stressa!
Termometern visar 1,3 grader.. Så sjukt varmt så jag kör på shorts idag!! Fast inte riktigt, satt istället på mig jeans,linne och en stickad kofta!
Idag har vi orientering på skolan, lär ju knappast sluta bra! Orientering är inte precis min grej, jag kan inte läsa en karta, lucky me!! Puss


Jag tror jag älskar dom där jag kommer ifrån.

  2011-10-02 / 23:36:44 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

enda bilden som togs i helgen, och den var inte ens från mig. vi var super taggad inför matchen, ägde egentligen hela matchen men fick inte till målen men det fick förstås det andra laget.. så åkte på två vinster men inte deppar vi ihop för det, vi tar dom på hemma plan med lite support från klacken!
Just nu är jag så sjukt slut efter helgen så stoppar ner mig under täcket och checkar in det nya avsnitter av one tree hill! godnatt på er.