dag 03 - mina föräldrar.

  2010-12-04 / 00:21:59 / 30 dagar. /

nu är det dax att skriva om mina föräldrar.
"bilderna är tagen sen vi var på "the studio" i västerås, därför ser dom så onödigt fina ut. haha, men det är dom ända bilderna jag har på mina föräldrar på min dator också , så var nöjda" 

Min mamma heter Ann-sofie och är en fantastik mamma, helt ärligt!

hon ställer alltid upp för mig och ger mig alltid råd och tips.

Hon är oftast glad och sprallig men man har dock inte så stor lust att titta på komedi filmer med henne, för om hon drabbas av ett skrattanfall då hör man inte vad de säger på filmen längre, och man börjar såklart skratta med.

Hon kan även bli arg som en vanlig mamma, inte så ofta på mig längre, kanske är för att vi förstår varandra bättre nu än när jag var en störig liten unge, som tur är har min brorsa tagit den plasten i familjen nu...
Min mamma är otroligt viktig för mig och jag älskar henne så mycket.



Min pappa heter Ola och han är den coolaste och roligaste pappan i världen, no kidding.
Han ska jämt hålla på att flamsa och helt ärligt han beter sig som en i min ålder eller kanske yngre?
Men jag är super glad över att jag har honom.
Jag kan prata med min pappa om absolut allt, han dömmer mig aldrig och ger mig alltid utrymme när jag behöver det, han finns alltid där och stöttar mig till att aldrig ge upp.
Jag och min pappa bråkar typ aldrig, men när vi gör det så får han alltid små skuldkänslor som gör att han i slutändan tröstar mig, sött =')
Jag och min pappa står varandra väldigt nära så fort jag behöver prata eller behöver nånting finns han alltid där till hjälp. Han har ingen aning om hur mycket jag älskar honom!

jag kanske inte alltid visar att jag älskar dom, men tro mig jag älskar mina föräldrar mest i hela världen.
dom är helt klart guldvärda och jag har inte en aning om vad jag skulle göra utan dom.
/ josefinee




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious