Even if I'm changing.

  2010-12-13 / 00:25:36 / bilder. /

orkar inte lägga in 30 dagars saken ikväll , så jag gör det imorgon istället då får ni dubbla inlägg.

kunde inte heller få bilderna eller filmen från lucia ikväll av min syster så dom kan jag inte heller visa er nu, men jag lovar att ifall jag hinner lägger jag in dom imorgon istället.

Vet inte vad ni är men jag är väldigt trött och seg, så tror jag tänker dejta min egna säng inatt och sätta på en film tills jag somnar och drömmer mig bort. nu vart det för poetretiskt här, eller vad man kallar det.

här får ni en bild på mig som jag tog ikväll som ett avslut på detta inlägg.
hörs imorgon , kanske innan skolan, annars efter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious