People makes misstakes, we're not perfect.

  2010-12-14 / 23:29:54 / text. /
gör ett sista inlägg innan jag ska lägga mig.
kör på en sån här:
säg en person
som du älskar av hela ditt hjärta - Ida Sjödin
som du skulle offra livet för - min familj.
som är den smartaste du känner - sofie
som alltid får dig på strålande humör - emilia starkman
som får dig att le när allt känns tungt - felicia widén
som är den omtänksamaste du vet - fanny berglund
som är snygg - max gundt.
som är osmart - frida sånnemark!!
som är en riktig vän - fredrik björkman!
som är underbar
- angelica häreby
som är dum - ingen.
som du kan prata med om allt - cornelia sundsten!
som är din barndomsvän - oscar stigebrand
som du saknar - robin olofsson.
som betyder mycket för dig - alla!
som du tycker är söt - matilda melin.
som du tycker är den snällaste du känner - johnny norlén.
som du vill krama just nu - max gundt..
som du inte har träffat på länge - cornelia sundsten!!
som du tycker är rolig - lina öhrberg
som du träffade idag - folket på min skola
som du träffade igår - folket on my school
några som betyder mycket - alla mina kompisar betyder väldigt mycket för mig!

nu tänker jag sova. godnatttt pusssssss


FRIDA

HAHAH FU!

2010-12-16 @ 21:11:01
frida

ahhahah nerrå skoja pluttis ;)

2010-12-16 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious