today is gonna be the day.

  2010-12-04 / 18:50:25 / bilder. /

spenderade dagen med millan vi kollade först på damernas innebandy match, jemtland-brunflo den slutade typ 9-3 till jemtland.
sen vidare till hockey matchen , öik-järpen , öik slog järpen med 13-0 haha..
efter det satte vi oss i bilden påväg mot krokom , ännu en innebandy match, krokom-sollefteå , krokom vann med 10-2 , om jag inte minns fel.
tillslut döpte jag och millan denna dag till millans och josefines sportdag. haha sötan min.

orkar inte lägga in bilderna jag tog så jag snodde två bilder från millan istället. har länkat hennes blogg på länkar.



efter maten lägger jag in 30 dagars grejen.
pusss / josefine




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious