taggar inför skolan!!!

  2011-08-28 / 22:10:55 / bilder. /

..eller? näe helt ärligt jag är inte ett dugg pepp för skola, börjar ju gymnasie imorgon, känns väll helt okej, men känns som det har gått för fort helt enkelt! Ett nytt kapitel i mitt liv ska börja, känns helt sjukt. vill som fortfarande gå tillbaka till min underbara gamla klass men samtidigt vill jag lära känna nya människor och få en ny klass, som jag aldrig tror kommer slå den gamla men hoppas den kommer vara bra på något sätt iaf!
snart ska jag göra mig i ordning för sängen. pusss


Jimmy

Själv började man för en vecka sedan, vilken linje ska du gå?

2011-08-29 @ 00:00:33
URL: http://www.jimmyahnstrom.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious