Girls night out.

  2011-02-27 / 01:03:37 / bilder. /

hemma från en underbar tjejkväll hos julia, vi åt godis och sånt skräp, tittade på film tog kort och dunkade musik!
har inte så mycket att säga, fick även världens sämsta facerape också, nästa gång tjejer dra på med något rejält när ni ändå ska göra det istället för att bara skriva bajs?! ;)
har inte så mycket att skriva om, måste lägga mig och sova strax, ska upp tidigt imorgon för att hinna vakna till tills matchen börjar klockan elva, efter matchen imorgon tänkte jag försöka städa rummet och plugga, sen blir det självklart one tree hill och solsidan, men förutom det . alltså en vanlig tråkig söndag, och sen blir det måndag.
det enda possetiva är att vi har innebandy träning, lovely!
men här får ni bilder från ikväll!






fler bilder hittar ni på facebook för er som orkar checka in mitt 2011 album där!
kommer fylla det albumet med godingar under hela året! grymt!
nu ska jag sova, vi ses imorgon.pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious