mina känslor för dig förändras lika lätt och snabbt som vädret.

  2011-02-27 / 22:13:39 / Allmänt. /


det var du som brukade sätta ett leende på mina läppar,
men senaste tiden är det du som fått mina ögon fyllas med tårar istället.

- ahmen cha, gick ner och la mig i sängen igen, vet inte varför men känner inte
för att sitta uppe och låtsas vara glad, för just nu är jag bara sjukt less och irriterad.
funderar på om jag ska sätta på någon film, för än har jag inte blivit trött.
har däremot blivit hungrig nu och jag som har borstat tänderna.. hur ska jag lösa detta.
ska jag verkligen gå upp och äta och borsta om tänderna eller ska jag skita i att äta och
vakna upp och må illa imorgon, har ingen lust att må illa men har ingen lust att resa mig ur sängen heller så..

men nu har jag ingen lust att skriva mera.
vi hörs imorgon, då ska jag vara den glada josefine istället!
pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious