no matter where i am, you can always count on me.

  2011-02-09 / 23:03:23 / bilder. /


ännu en bild från fotosaken, men jag har brist på bilder just nu.
hade en asskön träning ikväll med damerna och flickorna från vårt lag, har precis duschat och nu ska jag läsa på lite engelska och lite annat shit. fan vad skönt det känns att det snart är lov! finns inget bättre ändet. eller jo det ska vara att hänga med max då. det är ju det bästa som finns.
snart är det alla hjärtansdag så på fredag måste jag springa på stan och leta något fint till maxtax, undra vem som kan vara den person som joinar mig dårå! smsa om nån har lust!
det här blir det sista inlägget för ikväll har inte riktigt tid för datorn just nu , mamma och pappa tycker jag kan vara lite engagerad i skolan också. men det är ganska svårt när det är så jävla tråkigt. synd att dom inte kan förstå det längre. men work pay.
dags att kila, hörs imorgon sötnosar.
pusssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious