som regnet faller från himmlen faller mina tårar nerför kinden.

  2011-02-21 / 17:11:57 / Allmänt. /


ligger just nu i soffan och halv sover medans jag försöka träna alla engelska glosor vi haft under terminen,
går inte så bra och det kan ju även också bero på att jag är inne på mitt andra liv, ni vet den omtalade hemsidan facebook som har tagit världen med storm. allt man behöver veta om folk verkar ju finnas där så.
känns som att jag kommer bli sjuk nästan, är så jädra slö i hela kroppen och vill egentligen bara sova,
men så funkar det ju inte , måste plugga nu och sen blir det träning, innebandyyyyy.
fan  vad jag älskar det!
dags att kila, vi hörs senare pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious