knyt båda nävarna och fokusera på något bra.

  2011-02-20 / 16:20:00 / Allmänt. /





nu är jag hemma igen från sundsvall, var som sagt där med maxs familj för att kolla när hans syster jonna tävlade i dans, grym som fan är hon! ursäkta min svordom men det finns inget annat sätt att uttrycka sig på!
efter dansen drog vi till mccdonals och käkade och sen satte vi oss direkt i bilen för att åka hem, jag och max gick och la oss så fort klev innanför hans dörr. haha
han somnade nästan direkt men jag höll på att peta på han så han skulle vakna, jag var nog lite jobbig men sen när han väl vaknade för att se klart filmen vi kollade på (die hard) så somnade jag! roligare tjej.
vaknade ganska tidigt också men somnade om flera gånger och nu sitter jag här tror jag har drabbats av feber också, det är hur varmt som helst här inne men jag håller på att frysa ihjäl. sånt i livet. lär ju bli sjuk hela veckan säkert.
pusssssss



Jonna

De var så kul att du följde med:) puss<3

2011-02-20 @ 20:37:43
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious