casual friday.

  2011-01-28 / 18:46:02 / Allmänt. /






mer bilder hittar ni på facebook, det är så drygt att lägga in bilder på bloggen ibland.
Skoldagen var asnajs, gick snabbt kanske var det för att det är fredag idag, hur awesome är inte det då?
(anledningen till att vissa av oss har pyjamas på oss är för att vi hade casual friday! så vi är inga mogon så ni vet)
Jag gick hem tidigare från skolan så jag inte skulle missa oc, efter det ringde ida och undrade ifall jag skulle hänga med till stan på hemmakväll och köpa godis till ikväll, självklart gjorde jag det och nu ligger vi här i min säng och tittar på handbollen, sverige ligger under just nu! får hoppas att dom vinner annars lär jag ju få göra chokladpudding till ida så hon kan tröst äta..
skriver mera sen, pusssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious