kommer ingen vart.

  2011-03-13 / 21:02:15 / Allmänt. /


vi vann matchen mot sundsvall , innebandyz beskriver oss med orden "oslipade diamanter"
fan vi vinner ju serien i västernorrland det känns så jävla skönt, nästa säsong blir det division tre med girlsen!
sen jag kom hem har jag slappat försökt fått plugget gjort men jag kommmer ingen vart med något.
har skrivit klart 1/3 uppsatser sitter just nu med den andra, men kommer ingenstans .. plus att jag måste skriva en recension om flykten från statlins läger och bordera + att vi har ju nationella prov i no på onsdag så ska ju gå igenom vartenda kapitel i biologi boken.
jag är som gott död helst seriöst. det här kommer bli den värsta veckan i mitt skolliv.
men nu måste jag fortsätta, imorgon börjar skolan igen, lovet har gått alldeles för snabbt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious