Min helg.

  2011-03-27 / 18:59:39 / bilder. /
nu är jag tillbaka för gott hoppas jag ! nu ska jag berätta om min helg för er. blir roligt va?

FREDAG OCH LÖRDAG:


I fredags kom min underbara vän frida hem till mig och sov här. vi skulle egentligen till Adam, men det blev inte av. så istället drog vi upp till ica maxi och köpte chips och dricka, sedan hade vi en myskväll och somnade ganska tidigt haha. vi var helt sluta. Dagen efter vaknade vi och hade ungefär 15-30 minuter på oss att bli klara sedan bar det av till krokoms sporthall och då checkade vi in när f14 "dom som spelar med mig" vann dm. grattisgrattis.
sedan hem till mig och till såg på hockey, luleå förlorade.. efter det åkte frida hem och jag spenderade sedan kvällen med ida och sofie. kollade roliga klipp på idiot.se och youtube. haha dog.


SÖNDAG:



blev väckt 40 minuter innan hela familjen skulle åka till bräcke på innebandy dm, den här gången för mig lillebror, dom kom tvåa. otroligt bra var dom! var där med en av dom bästa tjejerna i världen, ni vet emilia starkman. tyvärr blev bilderna på oss för fula för att visa, så ni får aldrig se dom! och om millan lägger ut dom på sin blogg förlåter jag hon aldrig.
nu ska jag snart hoppa i duschen , sedan kolla in det missade one tree hill avsnittet på datan och sedan hockey reprisen, luleå.skellefteå. hoppas luleå vann!
, nu är jag ju iallafall tillbaka , pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious