Nu kan du få mig så lätt.

  2011-03-27 / 20:26:20 / Allmänt. /
josefine stor städar och upptäcker då att hon är i ett behov av en byrå ifrån ikea... får inte plats med alla kläderna längre.. så otroligt jobbigt, så nu när mamma kommer hem ska jag ha en stor snack om detta, för jag står inte ut att ha alla mina kläder slängda överallt.. det är så jobbigt.
så mitt köpa in måste är nu :

har en mindre variant av denna förtillfället, men får plats med en till alldeles brevid. så nu jävlar!
dags att fortsätta om jag vill bli klar ikväll. pusss


Jonna

Ta min! den är värdelös de får inte plats med något i den där.... <333

2011-03-28 @ 16:53:53
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious