för jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi.

  2011-05-28 / 16:16:32 / Allmänt. /
en söt bild på mig ida och sofie från igår!
har helt enkelt inte haft någon tid för att blogga. åkte in på staden efter skolan, sedan hem fick kebab, sedan drog jag ida frida och sofie till min syster som är bortrest så var helt hemma själv där med henne söta katter. vi såg på just go with it och precis när jag höll på att somna så ringde mobilen, då var det joel som skulle komma till mig, så då kom han och joey, kollade klart på filmen och myste sedan satt vi på farsan och såg de roliga delarna.
hade en super mysig kväll, snart är maten färdig och efter det drar jag till maxi med ida och sofie och sedan blir det angelicas place igen. bloggar imorgon när jag kommer hem, ska se till att ta mkt bilder ikväll. mer bilder ifrån skoldagen finns på facebook.
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious