Second world war.

  2011-05-18 / 20:11:46 / Allmänt. /
'
josefine studerar andra världskriget. det här går oväntat bra, hoppas bara att provet gör det också.
efter skolan idag gick jag och ida hem till henne för att plugga till just detta, andra världskriget.. gick dock inte som planerat. jag låg i idas säng medans vi svarade på frågor och helt plötsligt märker ida att jag inte svarar, till sin förvåning märker hon att jag sover så hon sätter sig vid datan tills jag vaknar i skräck och tror att ida sitter och skriker på mig att jag ska komma så vi kan plugga. snabbt som satan sitter jag brevid henne vid datorn och hon fattar inte ens hur jag kunde ha vaknat. efter vi suttit vid datorn ett bra tag skulle jag röra mig hemmåt så vi passade på att sjunga lite av skolavslutningssången "så mkt bättre" det slutade med att ida slog i mitt huvud och vi bröt ut i ett stort skratt. nu ska jag snart äta för mamma tycker inte att jag ska skippa middagen så jag antar att jag skriver senare ikväll när jag har pluggat färdigt, det kan ta ett tag. satsar stort på detta!
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious