ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt, får jag ens ha kvar dig som min vän?

  2011-05-06 / 20:11:14 / Allmänt. /
nu har jag packat klart, känner mig så jädrans pepp på att fara iväg med klassen nu alltså!
min underbara klass, ni gör min dag! Jag tar dock inte med mig någon kamera men jag tar alla bilder av alla sedan så jag kan visa er på bloggen min underbara helg. Vi åker med 23.15 tåget från östersund och är framme vid tio på lördag morgon , då blir det till att checka in på vandrar hemmet sedan blir det liseberg tills det stänger.
SKAAA ÅKA ATMOSFEAR , OM JAG INTE GÖR DET KOMMER JAG BLI SÅ ENORMT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV!
önska mig lycka till, kommer dö.
nu ska jag umgås med min mamma, hon ska vara hemma själv hela helgen, om inte syster kommer hem och sover här. får väll hoppas det! fast annars har hon ju hundarna.
mig når ni på mobilen hela helgen,  smsa på !
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious