ALLA SKA FÅ EN GLITTRANDE VÄRLD.

  2010-12-22 / 16:34:59 / bilder. /

har ni hört min och matildas sparkly plan, vi ska få hela världen att glittra titta bara:

matilda säger

vill du leka med mig i sandlåådan? sen kan vi flyga iväg på fluffiga små rosa moln. 33

josefine wahlström. säger

jaaaaaa, ska bara sätta på mig den rosa blommiga klänningen så kommer jag :* < 333

matilda säger

wiiiiieee :') sen kan vi köpa glass och åka iväg till landetingenstans 33

josefine wahlström. säger

jaaaa, där man aldrig blir vuxen :') < 333

matilda säger

vill inte bli det.. då blir man tråkig. vill leka hela dagarna :')33

josefine wahlström. säger

jag med, så lets go matilda, vi måste flyga iväg nu (': < 333

matilda säger

braa :') okej ska bara hämta lite magiskt glitter så flyger vi 33

eller så tar vi mitt stora rosa papperflygplan :')33

josefine wahlström. säger

ohh,har du ett rosa pappersflygplan det önska jag ju mig i julklapp , avundsjuk på dig min rosa flicka ('; < 333

matilda säger

tihi, du kanske kan få mitt 33

josefine wahlström. säger

vi kan dela, eller så bygger vi ett till :') < 333 så kan vi skriva josefines rosa plan och matildas rosa plan , såå cute ! :') < 333

matilda säger

yeeey! och sen sprayar vi det meed glitter :') spaarklyy 33

josefine wahlström. säger

jag tycker hela världen borde glittra, glitter lyser upp dagen :') < 333

matilda säger

tihi... du e min lilla gnista du 33

josefine wahlström. säger

du är min lilla rosa pingla ska kasta glitter i håret ditt :') < 333

matilda säger

tihiii... då blir jag glittrig! :') 33

josefine wahlström. säger

jätte glittrig :') 333

matilda säger

iiih.. jag vet! vi kan ta vårat rosa pappersflygplan & sen tar vi med oss en jätte stor spray burk.. sen sprayar vi hela jorden med glitter! 33

josefine wahlström. säger

jaaa, till och med irak ska glittra :') < 333 , vi ska få helaa jorden att glittra lika mycket som oss :') 33

matilda säger

HAHA.. då kommer alla bli jätte arga på oss tihi 33

walla kebab kommer hela irak skrika... 33

josefine wahlström. säger

vi får sätta en jätte snabb motor så vi kan flyga iväg jätte snabbt därifrån.. dom borde tacka oss som vill få hela världen lycklig :') < 333

matilda säger

tihi, jaa :') guv va världen kommer bli vacker då 33

josefine wahlström. säger

matilda och josefine får världen att glittra och stråla av glädje :') < 333

matilda säger

och glittret göra alla glada... och alla pojkar snygga och underbara. ist för idioter! yaaaaay33

josefine wahlström. säger

ohhhh, vilken värld vi ska skapa min pingla < 333

matilda säger

världens bästa värld ju33

josefine wahlström. säger

jaa, inga fler tårar isf ska det bara vara glädjetårar =') 33

matilda säger

tihi och allas glädjetårar ska vara ljusrosa ;') 33

josefine wahlström. säger

jaa, och allas leende ska glittra :') så man ser det i mörkret ('= < 333

matilda säger

yääy, och varje natt vid tolvslaget ska det skjutas raketer :') och sen delar dom ut gratis donuts! 33

josefine wahlström. säger

donuts med rosa glitter på :') < 3333

matilda säger

och formade som hjärtan 33

josefine wahlström. säger

awwwieeeee, vilken super värld :') < 333


mini justin biebers bäbisar till matilda och josefine.



digga mina paint skillzzz. haha pusss på pinglan min.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious