dag 02.

  2010-12-02 / 21:14:46 / 30 dagar. /

dag två.. min första kärlek.

haha jo hurrni min första kärlek är även min barndomskompis Oscar Stigebrand, jag har känt han enda sen han föddes, så vi hängde mkt när vi var mindre och då när vi började dagis var vi jämt med varandra och höll handen och när vi blev fyra/fem pussades vi också :') haha vad sött.. det var ju dock inte seriöst men han var min första kärlek. Vi har även varit tsm under den tiden vid mellanstadiet, om jag inte minns fel var han även min första kyss, så jag har upplevt mycket med denna kille . och han är fortfarande väldigt viktig för mig, dock har vi inte träffats på år, vilket suger för han har alltid varit en nära killkompis för mig, fast han finns fortfarande där för mig och jag för honom, så vi löser det så.




thahaaa , vad länge sen..

det där var min första kärlek hurrni!

nu måste jag tillbaka till plugget, fast först ska jag göra nuldar. hörs imorgon pusssssss
( ska första blogga mera )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious