Dag 05 – Vad är kärlek?

  2010-12-05 / 19:27:54 / 30 dagar. /

dag fem, vad är kärlek?

 

kärlek är mycket, kärlek mellan familj och släkt, kärlek till vänner eller kärlek till en kille/tjej.
kärlek har man när man litar på varandra enligt mig, det är svårt att älska någon man inte litar på.
Jag litar på min familj och vissa av mina vänner och min kille, dom är helt underbara så dom är kärlek för mig.
Kärlek är inget man känner efter en dag, men man kan börja älska personer snabbt.
Kärlek är något som både kan vara dåligt och bra, jag tror det är viktigt att det ibland blir dåligt för då inser man alltid hur mycket man behöver den familjemedlemen, kompisen eller pojkvännen"i mitt fall".
ja kärlek är mycket, och det finns i alla människors liv.


la bara in någon bild nu för att göra inlägget lite intressantare.. nu blire gossip girl ;)

skriver kanske sen , pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious