Dag 21 – Ett annat ögonblick

  2010-12-21 / 13:17:57 / 30 dagar. /

dag tjugoett - ett annat ögonblick.

det är ju hur svårt som helst men tar tiden med cornelia sundsten!


(den här bilden tog vi första gången vi träffades) åhhh , minnen ='),
Jag och cornelia hade en tid som är oförglömlig, ingen vän har fått mig känna mig så speciell som hon fick mig känna.

Vi lärde känna varandra genom bilddagboken först , för en helt vanlig dag fick ja ett meddelande på den sajten av just lilla cornelia där det stod " är du tillsammans med oscar å?" haha, och ja det var jag ju.

sen började vi smsa och ringa och prata och sådant och vi kom väldigt nära vi hade den där vänskapen som man endast hittar i få personer!

Vi gick igenom allt tillsammans och vi stöttade jämt varandra, hon var den bästa personen jag visste om!

Tyvärr så gled vi isär och det enda vi har kvar just nu är minnerna!
OCH JAG SAKNAR HENNE SÅ ENORMT MYCKET!!!!!!!! 

minns inte senaste gången jag träffade henne ens, var så himla länge sen, dock har vi fortfarande kontakt, vi brukar skriva med varandra och vi har bestämt oss för att ta tag i detta och försöka få tillbaka det vi hade, det kommer kräva mycket men jag är redo att ge allt jag har, för en kompis som hon är värd det bästa hon kan få!

Jag älskar dig cornelia sundsten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious