It's been the same, and the stories are getting old.

  2010-12-14 / 18:51:09 / bilder. /

tog och hade en awesome dag idag på skolan,
första lektionen , matte- rättade tal och snackade om en massa saker.
andra lektionen , so- fick tillbaka prov och fick veta betyg sen snackade ännu mer.
tredje lektionen, hälsocentralen med ida, där och jag också tog och somnade två gånger.. haha
fjärde lektionen hk- gjorde kola, grymt gott och blev masserad!
femte lektionen , musik- karaoke sjung rösten av mig. så grymt kul. har en massa filmer sen det kanske lägger ut senare! (=
sjätte lektionen, no- gjorde typ inget fick frågor och sen tillbaka med prov !
efter skolan drog jag hem till ida och hängde där, sen gick vi ner till vår lilla flicka sofie och sa hejdå, hon åker till Peru imorgon och kommer inte hem först 7 januari 2011 , taha. hare så kul tjejen!
och nu sitter jag här vid datorn och gör inget, har lust att hitta på något men vet inte om jag kommer det eller inte.
ska väl kanske dra mig till syster och ta bilderna och filmen från lucia, sen typ duscha i tusen timmar i vårat icke smutsiga parasit vatten ! =D


en bild som ida tog på mig och min andra hund i helgen!

hörs senare pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious