Just gonna stand there and watch me burn.

  2010-12-13 / 08:10:56 / text. /
SANKTA LUCIA, SANKTA LUCIA!
idag är det lucia och vi hade lucia för föräldrarna igår och nu idag ska vi ha för skolan, ska bli skönt att slippa lektionerna iallafall, ska försöka ta mycket mobilbilder idag haha, jag och min mobilkamera, men den är inte så dålig som man tror, den är ju ingen systemkamera men den är inte precis kass heller.
Idag efter skolan ska jag på staden och försöka hitta julklapp/ar till maxen, orkar inte vänta med att köpa längre vill bara känna att det är gjort , dock kommer jag måsta åka in på staden igen pga. det för jag kommer ju ha kvar att köpa till Ida och hon kan jag inte köpa till idag för hon ska med på staden idag.
mysigt.
nu måste jag skynda, kanske hinner slänga in ett till inlägg innan jag går annars ses vi efter staden nån gång.

pusssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious