well I guess this is it.

  2010-12-09 / 21:44:10 / text. /

sitter och läser lite roliga inlägg på FML , "fuck my life" . jag brukar göra det när jag inte har något bättre för mig.
och just nu känner jag inte för att glo ner i en ful kemibok även om det är det jag borde göra, men är så enormt trött på att plugga nu , det ända man har gjort i nian. nian är plågeri fast det kan vara jävligt roligt också för jag har världens bästa men jobbigaste klass !

"Today, I was at the mall shoplifting when a girl who looked my age pointed to a shirt I had in my bag. "Stole that, huh? she asked smiling. She looked pretty cool, so I nodded and asked if she stole the jeans she was wearing,
which were from the store. Turns out she didn't, she's the manager. FML"

fail..
nu måste jag plugga, pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious