När du endast vill ta ett sista andetag.

  2011-04-04 / 16:24:59 / Allmänt. /

-bjuder på en halv gammal bild, som ida tog på mig på sportlovet tror jag det var.
sitter nu vid datan efter ett underbart Oc program och alldeles strax är det dags att dra fram matteboken och försöka göra typ 6 sidors matte så jag inte är så efter. som ni vet så sitter jag brevid frida längst fram i klassrummet och under jens lektioner har vi alltid något annat att prata om än att jobba så då om man inte är grym på matte så hamnar man efter. så då är det dags för mig att ta tag i det.
älskar att det börjar bli riktig vår nu , solen lyser och det är otroligt skönt att vara ute idag! snart kommer sommaren också! åhåå som jag längtar.
men nu ska jag fixa med matten, pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious