Som en stjärna från himmlen.

  2011-04-11 / 22:53:41 / bilder. /

måste bara skriva av mig om den här bruden alltså!
hon är verkligen en på miljonen, det finns ingen som är som hon, helt klart en stjärna och jag är jävligt lycklig lottad som har hon i mitt liv! oavsett vad jag gör och hur jag mår så finns hon alltid där och stöttar mig, har aldrig träffat en människa som kommit så nära mig på så kort tid. känns som jag känt henne i år, hon är som en syster för mig och jag kommer aldrig att lämna henne.
Angelica Häreby du har ingen aning om hur bra du är. iloveyou.

matchen gick jävligt bra enligt mig, 3-7 slutade den men vi var jävligt bra som stod emot ett division två lag, ska nu úpp och fika med mamma och sedan kika lite på ncis sen blir det att dejta sängen, har lovat min tränare stefan "happy" att träna med hans division tre killar imorgon, så jag måste ju vara pigg.
blog u later, älskar dom orden.
pussssssss


Aangeliqa

Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig, JAG är lyckligt lottad som har dig i mitt liv spelar inge roll vad det är du finns alltid där för mig. Du är bäst i världen och jag kommer alltid finnas där för dig. Du är som en andra hälf för mig!!! Älskar dig tonvis!! <33333333

2011-04-11 @ 23:33:50
URL: http://aangeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious