bildbomben med oredigerade bilder!

  2011-08-17 / 22:48:01 / bilder. /
kvällen spårade totalt, jag och frida låg och skickade wierdo sms om ida till varandra medans ida låg och var frustrerad och sofie var helt koncentrerad på filmen ( the notebook, som också är den finaste kärleksfilmen ever!)
när vi tillslut somnade under kvällen så fick vi veta dagen efter då vi blev väckt av att musik spelades på högtalarna så det var som ett jävla rave party men iaf då hade frida varit uppe och ätit vid 5 halv och sex och sedan tränat haha, lillstumpan min!
vi klev upp  och hade party och sedan åt vi frukost och stack ner till älven för att bada men det slutade med att vi tog båten ut. - ni är så fina mina vänner, glad att jag har er.
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious