cash, cash money, money.

  2011-08-26 / 14:16:11 / text. /
fick lönen klockan 00.00 inatt och nu har jag varit på staden och shoppat lite, tyvärr så har jag inte tid att visa er vad för om en kvart ska jag iväg och jobba, money money money, mer pengar till josefine, dock kommer jag inte få det först nästa månad men, det är alltid något! lite mer än studiebidraget!
men nu har jag ingen mer tid för detta, ska käka på donken med min farmor och bror.trevligt.
pussss


millan

2011-08-26 @ 16:43:46
millan

haha blev nå knas där uppe. ja men jag förstod att det skulle hjälpa :) lycka till i helgen nu! gör ett mål för mig å! <3

2011-08-26 @ 16:44:32
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious