I don't care what they say, I'm in love with you.

  2011-08-19 / 01:15:19 / Allmänt. /

- bild från när jag och sofie var och badade i varma härliga storsjön. (eller?)
hela min dag har varit bra, var hemma hos carro och hade det roligt , vi kollade bla. film och fick stressa till vår träning, efter träningen som var grymt härlig, så skyndade jag mig och duscha för att träffa måns, fick lite sällskap av ida och sofie som följde mig, resten av kvällen har spenderats hos måns, trevligt. han fick mig att åka longboard, dock fick han hålla i mig hela vägen, men det gör inget! haha.
nu ska jag snart hoppa ner i sängen, imorgon väntar en dag på jamtli, med sofie vi ska checka in ida och andra.
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious