Måndag , 08.42

  2011-08-29 / 08:42:24 / Allmänt. /

taggar nu faktiskt in för första dan, de flesta är nervösa men jag vet inte riktigt hur jag känner, jag är inte nervös men det är lite pirrigt. men jag tror inte detta kommer bli ett så stort problem , kommer från och med idag bli en förstaring elev. härligt. efter uppropet som jag hoppas inte håller på så jävla länge, sen efter det blir det en sväng på staden med ida och sedan måste jag hem senare blir det träning! känner att ja har lagt ner jävligt mkt tid på innebandy senaste tiden och jag älskar det!
om ungefär en timme går bussen, men hoppas alla får en bra dag och till alla som ska börja gymnasie det kommer gå så jävla bra!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious