But if my voice could reach back to the past, and whisper in your ear.. darling i wish you were here.

  2011-02-06 / 01:09:22 / Allmänt. /





kom hem för ungefär femtio minuter sedan från gamla teatern där jag , ida , mamma och mina syskon var och testa på modell grejs, riktigt roligt var det och jag blev super nöjd iaf med mina och idas bilder.

dock så har det skett en olyckA.. vi köpte exakt alla bilder men alla bilder anlände inte till datorn..

dom har missat vissa bilder så därför tänker jag inte ta några bilder ifrån skivorna vi fick utan vi ska tillbaka dit imorgon så vi kan lösa the problemo. så tills dess får ni nöja er med bilderna ovan på mig och andra, i våran långa väntan på att bli fotograferade . vi hade tid kvart över fem men blev inte sminkade först vid åtta och tror inte vi började ta kort först vid halv tio , tio!

så vi hade lite mysigt och roligt medans.

har jag något mer att tillägga , ja att jag saknar min pojkvän något otroligt!! och att jag har haft en underbar helg hittills :)

tänkte lägga upp bilder på sakerna jag köpte idag, vet inte om jag orkar göra det ikväll eller inte för just nu sitter jag och överväger om jag ska duscha nu och tvätta bort mitt fetaste lager med smink eller om jag ska dra upp täcket till soffan och sätta mig och kolla reprisen i hockeyn med resten av sjöwah.
vi får höras lite senare om detta känner jag, ett tufft beslut och jag behöver tid att tänka på det.
pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious