love me like i love you, we both know that it only makes us strong.

  2011-02-23 / 16:19:48 / Allmänt. /


nu har man kommit hem ifrån skolan, vilken sadface dag, har haft ont i huvudet all day long och den fortsätter nu!
ska snart sätta mig ner med engelskan och sedan ta itu med den där jäkla boken, men bättre att jag gör det nu så kan jag slappa ikväll iaf, och så behöver jag inte plugga lika mycket imorgon!
längtar som attans till lovet som kommer strax, sportlov!
ska ha världens bästa sportlov har jag bestämt! umgås med vänner och max,
göra roliga saker och bara skita i allt! dock blir det jobbigt när skolan börjar igen för då är det dax för nationella prov i no..döö.
men nu slänger jag på lite pepp musik , lägger mig i sängen och pluggar engelska.
vi hörs senare pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious