faller som ett löv pladask på marken.

  2011-01-02 / 02:17:30 / Allmänt. /


tack frida esbjörnson! hon gör mig så glad, sjukt underbar människa det här alltså.
ska snart ta och sova antar jag , måste ju försöka bli bättre så jag inte blir sjukare tills tisdag, för då ska jag äntligen få lämna östersund, jag ser verkligen fram emot det, träffa lite annat folk och tre dagar och bara få spela innebandy och inte behöva tänka på något annat !
nu hostar jag på för fullla rullar här, hoppas mamma och pappa vaknar så de kommer med vatten och hostmedicin till mig , haha. orkar inte resa mig själv just nu!
pusssssssssss



frida

åhhh, fina du! vad skulle jag göra utan dig? :)

2011-01-02 @ 02:24:39
URL: http://fridaoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious