Jag har undrat så länge, och jag undrar fortfarande.

  2011-01-02 / 11:51:49 / Allmänt. /


vaknade utan röst , hostade några gånger kände hur det rispade i halsen , mamma ringde och väckte mig då kunde jag få ur mig några små ord iallafall, jag gick upp och drack te och försvann sedan ner i sängen igen och nu ligger jag här med datorn på magen och försöker fundera ut vad jag ska göra under denna dag.
måste ju snart börja packa också.. Kanske ska jag skriva ner vilka saker jag ska ha med mig så ser vi vad som måste köpas och vad som jag ska ha med.
bra tänkt där av mig.
hoppas på att få träffa ida en stund också efter maten. har typ inte hängt något med henne detta lov..
Men nu är det dax för mig att göra någon nytta..
vi hörs , pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious