Why don't you see what you're doing to me.

  2011-01-25 / 20:26:33 / dagens outfit. /


dagens outfit och lite mera.
Var på ekonimi-juridik dag idag på wargen, verkar som en asbra linje, funderar nästan lite på den nu!
vid lunch gick jag och ida ner på stan och käkade på donken sedan kikade vi lite i affärer innan vi drog upp till wargen igen fast denna gång skulle vi på estet media, ida tyckte den linjen verkade bra, men jag tyckte inte om den!
eller det var väll ingen fel med den, men gillade inte han som hade oss riktigt. fick konstiga vibbar ifrån honom så, nä estet media är nog inget för mig ändå!
Så jag beslöt mig för att dra vidare tidigare istället , så då drog jag ner till stan igen och väntade på lina beidan och matilda, medans blev jag underhållen av en assöt liten tjej vid traktören, hihi vilken gulltuss hon var!
sedan kom ida och dom också och blev chockad över att se mig och lite senare kom lina beidan och matilda vi stack till donken och satt där tills vi allihopa drog hem igen.
Nu ska jag nog plugga, känns som att det är dags att göra det nu, prov på fredag!!
fast tror jag tar en dusch före, skriver mera senare.
pussssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious