You know i do anything for ya.

  2011-01-29 / 00:32:44 / Allmänt. /


Nu hoppar jag i sängen ska upp tidigt imorgon för har lovat jacob att kolla på hans innebandymatch innan jag åker och äter lunch med damerna! morgondagen ska bli fett rolig som det ser ut just nu.. fast något lär ju skita sig.
Gud vad hungrig jag blev nu men orkar inte gå uppför trappan, uschaa.. nu kommer jag somna hungrig och vara asmätt när jag vaknar. brukar vara så när jag somnar hungrig.
Ska försöka börja blogga mera och sådant nu, har bara haft så mycket i min taknar på sista tiden, vissa har försvunnit men den största av dom alla taknarna som nu har blivit ett stort problem, är kvar.
Allt jag kan säga är att allt har sitt slut, vi får se vad framtiden ger oss!
godnatt pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious