You're lika a rush, you're like a drug.

  2011-01-17 / 17:35:30 / text. /



har ätit så mycket godis så det är sjukt.. usch vad ont i magen jag har, känns som jag gått upp 100kg eller något sånt under timmarna med godispåsen, den lockar så himla lätt.. det är som att den ropar mitt namn och jag dras alltför lätt till den, hähä.
har varit lite busig med min webcam också, den är så grym, titta vilka skarpa fina bilder jag får till.. bättre än min system iaf, helt klart. den är inte lika a.w.e.s.o.m.e..
dags att rulla ur sängen och krypa på knä till byrån med magen släpande i golvet , får se om jag ens får på mig mina träningskläder nu... deprimerande.
pussstjalolbye




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious