10 juni bildbomb.

  2011-06-11 / 14:04:08 / bilder. /
har haft en underbar kväll med underbara vänner! gick runt lite överallt och hade det jävligt mysigt. hängde först och grillade vid persudden och sedan drog vi vidare in till stan och hängde där med folk, kvällen slutade vid badhusparken vid snack med en random dude som kom, vid halv tre var jag iallafall hemma och då la jag mig in the bed, hade så sjutk ont i fötterna.
idag ska jag nog iväg och kolla på fotboll och sedan senare på kvällen, blir det marieby och checka in before my damnation! sjukt.
pusss


inez

asså den kvällen<3 sov tre timmar innan jag skulle upp. maaaaaah. och bilden på mig... ser kry ut. heh.

2011-06-12 @ 23:16:59
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious