FRÅGESTUND!

  2011-06-20 / 01:43:36 / FRÅGESTUND! /

KÖR PÅ EN FRÅGESTUND, FÖR JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA SKRIVA OM!
så ställ vad ni vill, spelar ingen roll vad det handlar om jag ska försöka svara på så många som möjligt!
så innan ni klickar vidare, ställ en eller flera frågor!
pusss


julia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vilken är din favoritglass?

(om du inte svarar maxiglass blir jag besviken :( )



Favoritgodisen?



Gillar du cheeseballs?



nu är jag trött, pallar inte längre, puss! <3

2011-06-20 @ 01:58:41
URL: http://heylycka.blogg.se/
anonym så det bara svimmlar om det!

vad äter du helst till frukost?

om du får välja strumpor en onsdag,vad väljder du för några då?

vad tycker du om att plocka blommor en sommarkväll i juni?

har du ont i huvudet,väljer du iprem eller alvedon?

hur mycke älskar du filippa?

2011-06-20 @ 01:59:11
Amanda

Något du är glad över att du gjort i år?

Något du ångrar att du gjort i år?

Något du älskar?

Något du hatar?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?



Och nu lite RANDOM frågor -



Favoritpizza?

Chips eller popcorn?

Vilken färg på läppstift använder du helst?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling(Om inte, Du skulle vunnit!)?

Apelsin- eller äppeljuice?

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Favoritchoklad?

2011-06-20 @ 02:05:16
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/
Anonym

vilka är dina bästa vänner?

2011-06-20 @ 12:22:51
FRIDA

VEM ÄR BÄST?

2011-06-20 @ 13:59:22
Ida

då ska vi se ...



maxiglass/twister

OC/OneTreeHill

Dator/Tv

Kille/tjej

Ida/Miley Cyrus

Ida/Barack Obama

Ida/prinsessan Viktoria

Ida/SJP

Ida/carola



favorit minne?

favoritminne med mig?

favorit färg?

favorit artist?

favorit band?

favorit skådespelare?

favorit djur?

favorit låt?

favorit film?



hur ser ditt liv ut om 5år?

hur ser ditt liv ut om 50år?

hur ser ditt liv ut om 500år? ;)))

hur ser ditt liv ut om allt är möjligt?

hur ser din framtida bostad ut (granne?? blink)?



Vad tycker du om mig?

Hur skulle ditt liv se ut utan mig?

Vem är allra bäst på denna jord (förutom dig själv, förstod att du skulle svara det)? (svarar du inte mig blir jag arg.....)

2011-06-20 @ 17:10:57
frida

när fan ska vi köpa godis för 90 spänn och kolla på film en halv natt igen?

saknar du jens?

kommer du ihåg när sylvain slog dig i huvudet med en bunt papper?

hur känns livet?

2011-06-20 @ 18:45:07
URL: http://litefint.blogg.se/
Nina

Favvo blogg?

Vilken gymnasielinje ska du gå?

tips på bra film?



.. o där tog min fråge fantasi slut ^^

2011-06-20 @ 21:18:00
URL: http://thelazyday.blogg.se/
Aangeliqa

För det första älskar dig!!!

Sen undrar jag när du har bokat in mig i ditt schema?!?!?! ;D <333 LOVE!

2011-06-21 @ 01:52:00
URL: http://aangeliqa.blogg.se/
matilda

vad skulle du göra för att få träffa justin bieber? :) <3

2011-06-21 @ 02:43:36
URL: http://maddelishees.blogg.se/
elin

vart skulle du helst vilja bo?

vilket djur hatar du mest?

har du helt slutat med fotbollen?

när ska vi träffas?

om du fick ta bort ett ämne ur skolan vliket skulle det vara?

ps. hahaha jag gillade fridas "kommer du sakna jens"

2011-06-21 @ 11:37:11
URL: http://alwaysthinkingofyou.blogg.se/
Fanny

Vilken favoritlåt har du just nu?♥

2011-06-21 @ 18:55:14
URL: http://sarskild.blogg.se/
ida (igen på din begäran) ;)

några normala frågor nu då.. :)



länka alla bloggar du läser ;)

absoluta favorit blogg?

favorit godis?

vart vill du resa mest av allt och varför?

vad vill du helst göra just nu istället för att svara på alla vädelösa frågor?



Vad tycker du är det absolut äckligaste på denna jord?

Vem tycker du är den absolut äckligaste på denna jord?

Vad kan du inte äta?

Favorit rätt?



Räcker det?? NEJ FÖR FAN!!!



Vad gör du om du inte har något att göra?

Vad gör du när ingen annan ser?

Favorit årstid?

Hat årstid?



äta snorkråka eller hundbajs?

dricka spya eller kiss?

dessire eller isabelle?

se ut som kissie eller amy winehouse?

anorexia eller fettma?

bli skjuten eller bli hängd?

få inbrott eller göra inbrott?

rik eller fattig?

leva på 1900-talet eller 1800-talet?

vara blind eller döv?

dollar store eller öb?

få barn men inte se dem eller inte kunna höra dem?

piercing i tuttarna eller i snippan (med det finare ordet) ;))



blåa eller bruna ögon?

blond eller brunett?

justin bieber eller adam brody (svara du inte adam så får du stryk!!)



klockan 12:00 eller klockan 00:00?



så till sist... whos the best??

2011-06-21 @ 22:48:37
URL: http://its a secret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious