I lied my heart is in thousands of pieces, million pieces tonight.

  2011-03-31 / 21:58:42 / bilder. /

har kommit hem från träningen nu och har inte riktigt tid att blogga. måste hoppa in i duschen och sen akuthjälpa min lillebror som ska vara en kändis imorgon på skolan så måste rita på hans tröja och allt sådant.
men det var grymt skönt att träna idag iallafall, mysigt att träffa lite fin folk. och nu är jag ännu mer peppad inför lördag, åhh fyfan vad roligt det kommer bli. älskar innebandy och älskar att umgås med mycket folk. så detta kommer bli otroligt tror jag. och inte nog med det får ju umgås med de bästa före också. mys.
men nu ska jag skynda mig lite. ska snart se reprisen av hockeyn , luleå-skellefteå. ifall luleå förlorar kommer jag gråta mig till sömns inatt. pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious