i'm lika a puma, woaaah

  2011-03-21 / 22:16:04 / text. /
vad hatar jag mer än allt?
- falska personer. som går bakom ryggen och tror att man inte vet vad som händer.


har inte haft tillräckligt med tid till att blogga idag,
efter skolan gick jag och ida hem till mig och kolla på oc, sedan har vi firat min lillebror och syster.
åkte senare iväg på innebandy träningen, och då gav sara mig en klänning jag kunde få låna till innebandy galan.
som jag längtar efter det! angelica,felicia,sara och ida hur grymt kommer det inte bli? haha.
ska nu fika och sedan slappa i soffan tills ncis och sedan blir det sängen.
pussssssssssssss


Jonna

håller med dig gumman!

love you

2011-03-23 @ 11:58:43
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious